יום פינוק בספא

יום פינוק בספא – פשוט כי מגיע לכם

אנו בספא בן עמי מזמינים אתכם לקחת לעצמכם יום אחד ולהגיע אל המתחם היוקרתי והמפואר, השוכן בפינת חמד בלב הגליל המערבי. כן, יום אחד בלי פגישות, סידורים, טרדות ומטלות, שבו אתם נהנים מזמן איכות מושלם המשלב בין טיפולים מפנקים, בריכות, חדרי אירוח וקולינריה טובה, וכמובן המון שקט ושלווה.

מרגע שתגיעו אלינו, כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להישען לאחור ולעצום את העיניים, להרים רגליים ולהתענג על טיפולים מרגיעים שמשיבים לגוף ולנפש את האיזון הטבעי שלהם, ממריצים את האנרגיות ומוציאים אתכם חדשים ומחויכים. כל זאת, במתחם שתוכנן ונבנה במיוחד עבור ההנאה שלכם, עטוף במדשאות ירוקות ומטופחות, עם האוויר הצלול המגיע מחוף הים, וברקע הרי ראש הנקרה. אז קחו לעצמכם יום ספא פינוק, כי באמת מגיע לכם.

למי מתאימים הימים המפנקים שלנו

יום פינוק בספא מהווה בחירה נהדרת עבור אנשים רבים. הנה מספר דוגמאות נפוצות:

  • צריכים התחדשות – אם בשגרת היומיום הצטברו אצלכם מתחים ולחצים, יום פינוק וספא הוא בחירה נהדרת. האווירה הפסטורלית במתחם וכמובן גם הטיפולים שנעשים על ידי מעסים מוסמכים ומנוסים, תורמים רבות לחידוש מלאי האנרגיות ולשיפור של בעיות בריאות מגוונות, החל בכאבי גב וראש ועד לשרירים תפוסים, קשיי עיכול ונשימה. כדאי לעיין בטיפולים המוצעים ולבחור בהתאם למה שמדבר אליכם.
  • לבלות בזוג – יום פינוק ספא יכול להיות נהדר עבור אנשים זוגות המעוניינים לחדש ולחזק את הרומנטיקה, ולזכות בחוויה מרגיעה ומפנקת בשניים. זוהי הזדמנות לקחת זמן איכות נדיר, רק אתה ואת, ולהרשות לעצמכם לחגוג עם ארוחה טובה במסעדה שלנו, טיפולים ליחיד או לזוג לפי בחירתכם, ומתקנים של הספא העומדים לרשותכם.
  • קבוצה – לא פעם מגיעות אלינו לימי פינוק וספא קבוצות של אנשים המעוניינים לבלות ביחד. למשל, הספא נותן מענה מצוין לחברות וארגונים המעוניינים לתת לעובדים יום כיף מיוחד, לקבוצות של חברים טובים שמעוניינים ליהנות ולהירגע, לחברות המעוניינות לחגוג מסיבת רווקות, לבני משפחה שבאים אלינו ביחד, ועוד.

מעבר לכך, ספא יום פינוק מתאים לעוד מגוון אנשים ומצבים, למשל לאמהות ובנות (החל מגיל 16), לנשים בהריון שרוצות לתמוך בעצמן עם חברה, בן הזוג או לבד, בילוי שהוזמן בתור מתנת יום הולדת, יום האם, יום הנישואין או יום האהבה, וכמובן – לכל מי שרוצה להתפנק, להתחדש ופשוט להרגיש טוב יותר.

לבנות את יום הפינוק שלכם

בספא בן עמי ממתינים לכם כל המתקנים, הטיפולים והפינוקים לבניית היום המיוחד שלכם, בדיוק כפי שאתם רוצים. במתחם הפסטורלי שלנו ניתן לבחור מבין כמה וכמה טיפולים, ביניהם שיאצו, פילינג גוף, אבנים חמות, עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה, טוטאל טאץ', עיסוי רפואי שיקומי ועוד הרשימה ארוכה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממנה, ואם יש שאלות – לפנות אל הצוות שלנו למידע נוסף.

כמו כן, לרשותכם עומד טרקלין חופשי עם מכונת אספרסו, עוגות, פירות ועוגיות לאורך היום. תוכלו גם לעשות שימוש חופשי בסאונה היבשה השוכנת בתוך מבנה עץ מיובש, שיש בתוכה דרגשים לשכיבה וישיבה העשויים מעץ שאינו סופג חום. זאת בנוסף לבריכה החיצונית החצי האולימפית בימות הקיץ, הבריכות המחוממות והמקורות, ובריכת הזרמים המפנקת לשחרור שרירים ומתחים.

המעוניינים יוכלו גם ליהנות מחדרי מנוחה מקסימים, השוכנים בתוך וילת אירוח מעוצבת היטב. כל חדר בוילה מצויד במקלחת גדולה ומרווחת, בפינת ישיבה אישית, בכניסה נפרדת, מסך טלוויזיה גדול, מיטת מרגוע ומרפסת קטנה עם שולחן וכיסאות למי שמעוניין להירגע באווירה גלילית פסטורלית.

שווה גם לבדוק את תפריט ארוחת הבוקר, הצהריים והבר שלנו, המציעים חוויה קולינרית משובחת. כך למשל, לארוחת הבוקר תיהנו מסלסלת לחמים טריים, מטבל קרם חצי שרוף בטחינה, סלט טונה עם ירק, בצל וגמבה, ממרח פסטו, גבינות לבאנה, שום שמיר ושמנת, מטבל פלפלים חריפים, ריבת תות שדה וטחינה בשום ולימון. כמו כן, תוכלו לבחור סלט עלים או סלט קצוץ בהתאם להעדפותיכם, ולמנה עיקרית בין חביתה או שקשוקה עם תוספות. זאת בנוסף לשתייה חמה וקלה ועוד הפתעות.

לקבלת עוד פרטים והזמנת יום פינוק בספא

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על ימי פינוק בספא? רוצים לשריין לעצמכם תאריך אצלנו? פנו אלינו דרך האתר או התקשרו אל ספא בן עמי בטלפון 073-7260556, ונשמח לעמוד לרשותכם.

יום פינוק בספא