נהריה ספא

ספא בנהריה – הטוב ביותר שאפשר לבקש

מתגוררים או מבקרים בצפון? מרגישים שהגיע הזמן להתפנק? מחפשים ספא בנהריה והסביבה כדי לשפר את מצבכם הבריאותי ולאזן את הגוף והנפש? אם תשאלו אנשים שביקרו אצלנו על ספא מומלץ בנהריה בוודאי תשמעו חוות דעת נהדרות. ולמען הדיוק, הספא שלנו אינו נמצא בתוך העיר אלא ממש בסמוך לה, במושב בן עמי השקט והפסטורלי, לא הרחק מחוף הים ומראש הנקרה.

אנו גאים להעמיד לרשותכם ספא יוקרתי ומפואר המציע את כל מה שצריך לפינוק מושלם, בין אם אתם מגיעים אלינו בגפכם, עם בן הזוג, חבר או קבוצת חברים, בני משפחה, או שאתם מעוניינים לקיים אצלנו אירוע עסקי או פרטי.

אז מה אפשר למצוא אצלנו?

לפני שאתם מזמינים אצלנו חבילות ספא בנהריה, הנה בתמצית מה שמחכה לכם בספא בן עמי:

  • עיסויים וטיפולים – בתור ספא יוקרתי באזור נהריה אנו מציעים קשת רחבה של טיפולים, הנעשים כולם על ידי אנשי מקצוע בעלי הסמכה הולמת וניסיון עשיר. בין היתר, תוכלו לבחור בין עיסוי שבדי, עיסוי רפואי שיקומי, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, פילינג גוף, עיסוי רגליים, טוטאל טאץ', עיסוי לנשים בהריון, ספא פדיקור, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רקמות + רפלקסולוגיה, וגם וואטסו – טיפולך המבוצע בתוך המים. לפני שאתם מזמינים מקום בספא יוקרתי בנהריה כדאי לקרוא באתר שלנו על הטיפולים, כיצד הם מבוצעים ולמי הם מתאימים במיוחד.
  • ארוחת בוקר נהדרת – המסעדה שלנו מציעה תפריט משובח לארוחת הבוקר, הכולל סלסילה של לחמים טריים, סלט טונה עם ירק, גמבה ובצל, מטבל קרם חצי שרוף בטחינה, ממרח פסטו, טחינה בשום ולימון, ריבת תות שדה ומטבל פלפלים חריפים. זאת בנוסף לסלט קצוץ או סלט עלים לבחירה, וכן שקשוקה וחביתות עם תוספות לבחירה, שתייה קלה וחמה ועוד.
  • חדרי אירוח – בהתאם להעדפותיכם, תוכלו להירגע בחדרי אירוח של ספא בנהריה. החדרים ששוכנים בוילה מעוצבת ומקסימה מצוידים באבזור חדיש, במקלחת מרווחת וגדולה, עם כניסה נפרדת ופינת ישיבה אישית, מיטת מרגוע רחבה ומסך טלוויזיה גדול, וכן מרפסת קטנה עם כיסאות ושולחן אם תרצו להירגע מול האווירה הגלגלית של המתחם.
  • מתקנים ופינוקים – ספא נהריה שלנו גם מעמיד לרשותכם טרקלין חופשי עם עוגות, עוגיות, פירות ומכונת אספרסו. תוכלו גם להשתמש בחופשיות בבריכה הפתוחה החצי אולימפית בימות הקיץ, ובבריכות המחוממות והמקורות בימות החורף. זאת בנוסף לבריכת זרמים מפנקת ונהדרת לשחרור מתחים ושרירים, וסאונה יבשה עשויה עץ מיובש לשכירה או ישיבה באופן נינוח ונעים.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת עלינו

קודם כל המיקום המצוין של ספא בן עמי מאפשר לכם לתכנן יום שלם של בילויים. כמובן, נשמח אם תבלו אצלנו את היום כולו, אך אם אתם מעוניינים לשלב עוד נגיעות וטעימות מהגליל המערבי, יש הרבה מה לראות ולעשות ממש קרוב לספא שלנו. כך למשל, בתוך פחות מחמש דקות נסיעה כבר תגיעו לחופים היפים והשלווים שבין ראש הנקרה לנהריה. כמו כן, בערך באותו זמן נסיעה תוכלו להגיע אל האתר הלאומי של ראש הנקרה, אל הרכבל, הסיורים והנקרות המרשימות.

המעוניינים יוכלו למצוא עוד המון אפשרויות לבלות וליהנות, למשל לצאת לטייל בפארק גורן (ברגל, אופניים או ברכבי שטח שכורים), לצאת להפלגות עם סיורים מודרכים מול חופי הצפון, להיכנס אל המסעדות ובתי הקפה החביבים של נהריה, ועוד הרשימה ארוכה. הכל כמובן בהתאם ליום המתוכנן שלכם ולהרכב המשתתפים.

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שניתן להזמין אצלנו קשת רחבה של חבילות, הכוללות שלל הפתעות ואפשרויות לבחירה אישית. בין היתר, החבילות שלנו מתאימות ליחידים, לזוגות (בני זוג או חברים), לקבוצות, לאירועים פרטיים ועסקיים, ועוד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה ביותר.

ולגבי הטיפולים שלנו, חשוב לציין שבעיסויים הנעזרים בקרם אנו עושים שימוש בקרם על בסיס מים וצמחי מרפא מארה"ב, הכולל בין היתר קמומיל, ארניקה ואלוורה. מדובר ברכיבים המסייעים לספיגה עמוקה ועשירה בויטמינים, דבר התורם לריפוי של שרירים כואבים ותפוסים, לעמידות והתחדשות מרקם העור, ולריפוי בעיות עור. לכן אנו גם ממליצים להשאיר את הקרם כדי שימשיך להיספג עד 24 שעות לאחר קבלת הטיפול.

לקבלת עוד פרטים והזמנת יום בספא נהריה

מעוניינים לקבל פרטים נוספים עלינו? רוצים לקבל על ספא בנהריה המלצות מאנשים שביקרו אצלנו? מעוניינים לשריין לעצמכם טיפול ו/או יום פינוק? פנו אלינו דרך האתר או התקשרו אל ספא בן עמי בטלפון 073-7260556, ונשמח לעמוד לרשותכם.