ספא זוגי רומנטי יוקרתי בארץ

ספא זוגי במתחם יוקרתי לבילוי מושלם

מרגיש שהגיע הזמן שתתפנקו ביחד? חושבת להפתיע אותו לכבוד יום ההולדת או יום הנישואין? אם כך, מה יכול להיות טוב יותר מכמה שעות של פינוק מושלם במתחם הספא היפהפה שלנו? כאן ממתינים לכם שלל מתקנים ומגוון טיפולי גוף מותאמים לעונות השנה, ביחד עם ארוחות טעימות אווירה גלילית שלווה, וכמובן – הרבה חופש ואהבה?

זמן לחדש אנרגיות וחזק את הקשר

אם בוודאי יודעים שגם הזוגיות הטובה ביותר איננה פשוט מתרחשת מעצמה, אלא כדאי לשלב בה לעת מעת אירועים של ביחד, זמן איכות זוגי שבו זה רק אתם. בלי הילדים, החברים, העבודה ושאר מטלות היומיום. זה הזמן שבו אתם נפגשים עם חיוך על השפתיים, משאירים כל דאגה מיותרת מאחור, ומרשים לעצמכם להתפנק, להתרווח ולהיזכר בכל מה שטוב.

ויותר מכך, חיי היומיום בהחלט יכולים לאתגר את הזוגיות, עם המטלות השוטפות והעומס, עניינים כלכליים ואחרים, ולכן חידוש האנרגיות הוא פשוט מתבקש. אין כמו ספא זוגי רומנטי יוקרתי כדי לעשות ריסטרט למערכת הגופנית והנפשית שלכם, ובתוך כך גם לחזק ולשדרג את הזוגיות, ועוד לצאת עם זיכרונות מתוקים מהזמן הפרטי שלכם ביחד.

אז מתי אנו ממליצים לעשות זאת? מתי להגיע אל יום ספא זוגי יוקרתי? ובכן, אם הייתם יכולים לעשות זאת כל שבוע, היינו ממליצים על כך בחום. אנו רואים כיצד נכנסים, מבלים ויוצאים מספא בן עמי הזוגות המגיעים לבקר, להתפנק ולהתאהב, אז כל המרבה הרי זה משובח. יחד עם זאת, אם להיות ריאליים, כדאי להגיע אל ספא זוגי יוקרתי כשיש יום שרוצים לציין במיוחד. למשל, אם את רוצה להפתיע אותו ליום ההולדת, אם אתה רוצה להראות כמה חשוב לך יום הנישואין או יום הפגישה שלכם, אם היא בהריון והבנת שמגיע לך פינוק אמיתי, אם זהו יום האהבה, יום האם, יום האישה וכן הלאה. אבל ממש לא חייבים לחכות לאיזה תאריך מיוחד. אפשר פשוט להזמין מקום במתחם ספא יוקרתי בשביל לחזק, לתחזק ולהעצים את החיבה והאהבה, וכשרוצים לחדש את מלאי האנרגיות שלכם.

כל מה שצריך לבילוי מושלם בשניים

אם אתם מחפשים את הספא הכי יוקרתי בארץ שווה לכם לבקר אצלנו. הצוות שלנו חשב המון על בניית החוויה המושלמת, כולל משך הטיפולים המוצעים לכם, תכשירי העיסוי, הרכב החבילות לבחירה, העיסויים ועוד. המטרה שלנו היא שהחוויה המפנקת והמרגיעה עוד תמשיך ללוות אתכם הרבה אחרי שהטיפולים יסתיימו, ושכל שתצטרכו לעשות הוא רק לבחור לפי ההעדפות והחלומות, להזמין וליהנות.

אז קודם כל, אם אתם מחפשים ספא יוקרתי בארץ לבילוי חופשה רומנטית, חשוב לנו שתדעו שעומדים לרשותכם חדרי המנוחה היפהפיים שלנו. מדובר בוילה עם שמונה חדרי אירוח מעוצבים ומוקפדים, המצוידים כל אחד במקלחת מרווחת וגדולה, פינת ישיבה אישית, מסך טלוויזיה גדול וכניסה נפרדת, כמו גם מיטת מרגוע למנוחה, ומרפסת קטנה עם כיסאות ושולחן להתרגעות באווירה הפסטורלית של הגליל המערבי.

כמובן, תוכלו גם להשתמש במתקנים הנוספים שלנו, בסאונה היבשה, בבריכה המקורה והמחוממת בחורף, בבריכה החצי אולימפית בימות הקיץ, ובבריכת הזרמים המפנקת. בתשלום נוסף תוכלו גם ליהנות מעיצוב בלוני לחדר ולהזמין מתפריט הבר, וכדאי גם להזיז בתפריט המסעדה שלנו לבוקר ולצהריים. אכן, הבילוי בספא שלנו משתלב נהדר עם ארוחה עשירה במסעדה החלבית, ממנה ניתן להזמין ארוחות בוקר בסגנון גלילי, כולל סלטים וחביתות, ממרחים ומאפים טריים, קפה משובח ושלל קינוחים ועוגות באפייה ביתית.

עם זאת, גולת הכותרת של ספא יוקרתי היא ללא ספק הטיפולים. לרשותכם עומדים 5 חדרי טיפולים לזוגות או ליחידים לבחירתכם, בהם ניתן ליהנות בין היתר מטיפולים קוסמטיים מיוחדים, מעיסוי שבדי מפנק, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, טיפולי שיאצו, עיסויים המשלבים גישות מזרחיות ומערביות, ועוד. בנוסף, הטיפולים המיוחדים שלנו כוללים בין היתר וואטסו – טיפול במים, עיסוי משולב פילינג גוף, עיסוי לומי לומי, עיסוי רקמות+רפלקסולוגיה, עיסוי טוטאל טאץ', ועוד.

לקבלת עוד פרטים והזמנת בילוי זוגי

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על בילוי בספא מפואר ויוקרתי? רוצים לשריין לעצמכם תאריך אצלנו? פנו אלינו דרך האתר או התקשרו אל ספא בן עמי בטלפון 073-7260556, ונשמח לעמוד לרשותכם.

ספא זוגי רומנטי יוקרתי בארץ