ספא לאירועים

ספא לאירועים פרטיים ועסקיים באווירה פסטורלית

מתכננים אירוע פרטי או עסקי באווירה ייחודית ואינטימית? רוצים להעניק למוזמנים את שיא הפינוק ולהשאיר אותם עם חוויה שלא ישכחו? אם כן, חשוב שתדעו שניתן לקיים קשת רחבה של אירועים בספא בן עמי, וליהנות ממגוון רחב של הפתעות ואפשרויות לבחירה.

חשוב להבין, שאין זו עוד הגעה לספא בקבוצה, אלא ספא לאירועים פרטיים ועסקיים העומד לרשותכם, עם שלל מתקנים וטיפולים באווירת בוטיק איכותית. בתוך כך, אפשר גם לשלב טיפולים מיוחדים (כולל במים), קולינריה משובחות והרבה הנאה ממתחם הכולל בריכות פתוחות ומקורות. כל זאת, עם הסגנון והנופים של הגליל המערבי, לא הרחק מראש הנקרה וממש בסמוך ליערות הצפון ולחוף הים, עם אוויר נקי וצלול וכל החופש והשלווה שרק תרצו.

ספא בוטיק המתאים לאירועים עסקיים

לאורך השנים פונים אלינו לא מעט ארגונים וחברות המחפשים ספא לאירועים עסקיים. אכן, כיום משקיע המגזר העסקי והמוסדי לא מעט משאבים בהון האנושי, לאור ההבנה שעובדים מרוצים שיש ביניהם יחסים פתוחים, מביאים ערך רב מבחינת הפריון בעבודה, ההזדהות עם מסרי וחזון הארגון, השירות הניתן ללקוחות, ועוד.

אז למי שמעוניין לפנק את העובדים ו/או ההנהלה ביום גיבוש או באירוע בוטיק מכל סוג, אנו הכתובת הנכונה. זוהי הזדמנות נהדרת להוציא את העובדים מהשגרה המוכרת למקום של התחדשות, הירגעות ומילוי האנרגיות, ולהראות להם עד כמה אתם מוקירים את תרומתם ומוכנים להשקיע ברווחתם.

אנו נסייע לכם להפיק אירוע בלתי נשכח בהתאם לסוג האירוע, מאפייני המשתתפים, מסגרת התקציב ושאר ההיבטים הרלוונטיים, ותמיד בדגש על שלווה ופינוקים כיד המלך. בתוך כך, תוכלו להרכיב את האירוע העסקי לפי בחירתכם מתוך מגוון אפשרויות, למשל לבחור בארוחת בוקר בנינוח גלילי, ארוחת צהריים בסגנון איטלקי, שלל טיפולים מפנקים לבחירה, קינוחים ואלכוהול. ואל כל אלו מצטרפים כמובן מתקני הספא שלנו, בריכה חיצונית, סאונה יבשה, בריכות מקורות ומחוממות, ועוד. על הדרך, אנו כאן כדי לעצב ולמתג עבורכם את האירוע בהתאם למסרי הארגון ומטרת האירוע, בין אם הוא מיועד להנהלה, לעובדים, ללקוחות חשובים, לשותפים עסקיים וכן הלאה.

ספא לאירועים פרטיים – אין יותר מפנק מזה

כמובן שניתן לקיים אצלנו גם אירועים פרטיים, החל במסיבות רווקות ועד ליום הולדת לאבא או סבתא. ושוב, אנו נדאג לכל מה שצריך עבור האירוע, כך שלכם נותר רק להגיע, להתרווח, להתמסר לטיפולים וליהנות מהשלווה. כך למשל, חבילת מסיבת הרווקות שלנו כוללת ארוחה בוקר עשיר בסגנון איטלקי או בניחוח גלילי, עיסוי שוודי מפנק לכל אחת ל- 45 דקות ו- 60 דקות לכלת האירוע, וכן ערכת יין וטרקלין חופשי עם עוגות, מכונת אספרסו, עוגיות ופירות לאורך היום. אנו גם מעניקים לכלת השמחה שי מקורי וייחודי, ונשמח לעבור אתכם על כל הפרטים הגדולים והקטנים, עד לרמת סידור הבלונים לבחירה, ופלטת הפירות והקינוחים.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת עלינו

כאמור, יש לנו חבילות מובנות לאירועים וגם תוכלו להרכיב את החבילה שלכם, ולשלב עוד פינוקים וטיפולים במהלך האירוע. כך למשל, אם תעיינו בתפריט הטיפולים שלנו תגלו שלל אפשרויות מפנקות, שבהחלט יכולות להועיל לבריאות, לעזור בהורדת הילוך ובחידוש האנרגיות. לצד עיסוי שוודי אנו מציעים בין היתר עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, עיסויי רפלקסולוגיה, ספא פדיקור, עיסוי ייעודי לנשים בהריון, עיסוי שיאצו, ועוד.

חשוב להדגיש שבעיסויים המשלבים קרם, אנו נעזרים בקרם יוקרתי מארה"ב על בסיס מים וצמחי מרפא, לרבות אלוורה, קמומיל וארניקה. מדובר ברכיבים המסייעים לתהליך ספיגה עשיר בויטמינים, התורם לשרירים תפוסים ולבעיות בעור, ולהתחדשות מרקם העור. לכן, בין אם מדובר בבני משפחה ובין אם בעובדי החברה, אתם מעניקים להם לא רק שלווה ופינוק, אלא גם תורמים לבריאותם, למרץ ולשלווה הפנימית.

מעבר לכך, אנו מזמינים אתכם לעיין בתפריטי הבוקר, הצהריים והבר שלנו, ולהתרשם ממגוון המנות המצוינות שאפשר ליהנות מהן במהלך היום. אל הארוחות מצטרפים כאמור שלל פינוקים קולינריים נוספים, כך שאיש לא יישאר על בטן ריקה בעודו עובר בין הטיפולים והמתקנים בספא.

המתקנים כוללים למשל את הסאונה היבשה בתוך מבנה עץ מיובש, עם דרגשים לישיבה ושכיבה העשויים מעץ שאינו סופג חום, דבר המאפשר להתרווח וליהנות מהיתרונות הבריאותיים. לעומת זאת, הבריכה החיצונית החצי אולימפית שלנו מיועדת בעיקר לימות הקיץ החמים, ואילו המתחם המקורה עם הבריכות המחוממות מתאים בעיקר לימים הקרירים, כולל בריכת זרמים מפנקת מאוד לשחרור מתח ושרירים.

לקבלת עוד פרטים והזמנת אירוע

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על ספא לאירועים פרטיים ועסקיים? רוצים לשריין לעצמכם תאריך אצלנו? פנו אלינו דרך האתר או התקשרו אל ספא בן עמי בטלפון 073-7260556, ונשמח לעמוד לרשותכם.

ספא לאירועים